Pozycjonowanie standardowe

Pozycjonowanie jest to wszechstronna usługa, której celem jest wypromowanie strony internetowej na kluczowe pozycje w wyszukiwarkach internetowych (np. Google, Yahoo czy Bing). Jest to nieodłączny elementem w strategii marketingowej realizowanej za pomocą Internetu. Użytkownicy wyszukiwarek internetowych, codziennie szukają informacji o usługach, firmach, produktach, specjalistach, krótko mówiąc – szukają wszystkiego i wszystkich.

Firma Google zajmująca się badaniami związanymi bezpośrednio z swoją wyszukiwarką, ustaliła że ponad połowa użytkowników wykazuje zainteresowanie tylko dwoma pierwszymi stronami z rezultatami wyszukiwania. Ustalili również, że największą popularnością cieszą się strony zajmujące pozycje od 1 do 3, spośród wszystkich otrzymanych rezultatów wyszukiwania. Biorąc pod uwagę te ustalenia, naszym głównym celem jest wypromowanie fraz na te kluczowe pozycje.

Na poniższej grafice można zaobserwować, że pomimo upływu lat, użytkownicy sieci nadal zainteresowani są tylko najważniejszymi pozycjami. Ciepły kolor oznacza najczęściej wybierane pozycje. Jak widać kolory ciepłe stopniowo przechodzą w kolory zimne, które oznaczają znikomą ilość wejść na stronę.
eyetrack

Firma kamlegIT oferuje Państwu pozycjonowanie, które oparte jest na dokładnej analizie serwisu oraz technik konkurencji. W następnej kolejność przeprowadzamy optymalizację witryny i budowanie popularności strony za pomocą zdobywanych linków.

Wykonując nasze zadania w odpowiedniej kolejności i odpowiednim tempie pozawala nam na zachowanie długotrwałych efektów podjętych działań. W czasie trwania prac nad pozycjonowaniem Państwa strony, prowadzona jest stałą analiza efektów.

Jakie są korzyści z pozycjonowania?
    • Optymalnie niskie koszty kampanii w porównaniu do innych form reklamy,
    • Wzrost liczby odwiedzin, a co za tym idzie popularności strony,
    • Duża szansa na pozyskanie potencjalnych klientów,
    • Zbudowanie solidnej marki w internecie, a co za tym idzie wiarygodności firmy w oczach potencjalnych klientów.

Zabiegi pozycjonowania kierują na stronę, internautów którzy wyszukują treści o właśnie tej tematyce. Internauci są skierowani na stronę, bezpośrednio po informacji wyświetlonej przez wyszukiwarkę. Jeśli witryna wyświetlana jest na wysokich pozycjach, to użytkownicy uważają ją za wiarygodną i godną uwagi.